Conferència de recerca: Efectes de la recombinació en les filogènies bacterianes.

Seminaris de Recerca 2012La propera conferència de recerca a la facultat tindrà lloc el proper dimarts, 20 de novembre a les 12:30 h a l’Aula Magna. La impartirà la Dra. Maribel Farfán i porta per títol Efectes de la recombinació en les filogènies bacterianes.

La Dra. Farfán és professora de la nostra Facultat, del Departament de Microbiologia i Parasitologia Sanitàries i desenvolupa la seva feina dins la Unitat de Microbiologia i dintre del Grup de Genètica de Poblacions Bacterianes i Filogènia Molecular. Al web del grup de recerca hi trobareu desenvolupades les línies de recerca, les publicacions i tesis, webs relacionades, etc. Podeu consultar els articles de la Dra. Farfán indexats a PubMed i a Scopus.

A les biblioteques del CRAI podeu trobar obres sobre genètica bacteriana i sobre filogènia.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida als Seminaris de Recerca del curs 2012-2013.

Aquesta entrada ha esta publicada en Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.