Debat electoral

Avui dilluns tindrà lloc el debat electoral entre tots els candidats electorals al Rectorat de la Universitat de Barcelona al Paranimf de l’Edifici Històric.
Els quatre candidats debatran a partir de les 12 h. El debat és públic, obert no només als membres de la comunitat universitària. Si no podeu assistir, el podreu seguir en directe a través de la retransmissió que farà UBTV. Així mateix, aquesta retransmissió també es podrà veure per les pantalles habilitades a tots els centres de la UB.
A la notícia de la UB trobareu tota la informació relacionada amb aquest esdeveniment.

Aquesta entrada s'ha publicat en Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.