Abel Mariné i Claudi Mans, a la Setmana de la Ciència del Museu de Badalona

El Catedràtic de Nutrició i Bromatologia de la Universitat de Barcelona, Abel Mariné i el professor emèrit d’Enginyeria Química de la Universitat de Barcelona i col·laborador del Campus de l’Alimentació de Torribera, Claudi Mans participaran a la 17 edició de la Setmana de la Ciència del Museu de Badalona, que té lloc a la sala d’actes del Museu.

El Dr Abel Mariné realitzarà la conferència Com és el que mengem i com hauria de ser: nutrició i seguretat alimentària, aquesta tarda a les 19:00h. Dijous 22 de novembre a les 19:00h serà el torn del Dr. Claudi Mans, amb la conferència Envoltats de química.

L’entrada és gratuïta.

Podeu conèixer més coses del Dr Mariné a l’entrevista que va concedir per a la UBTV de la Universitat de Barcelona.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.