Conferència sobre la violència psicològica contra la dona a la Facultat de Farmàcia

La comissió d’igualtat de la Facultat de Farmàcia, en el marc del Dia Internacional contra la Violència de Gènere, que es celebra el proper 25 de novembre, ha organitzat la conferència, “Violència psicològica contra la dona: de la influència a la dominació”, que serà impartida pel Dr. Álvaro Rodríguez Carballeira el proper dia 23 de novembre a les 12:30 a l’aula A3 de la Facultat de Farmàcia.

El Dr. Rodríguez Carballeira és Catedràtic de Psicologia Social de la Universitat de Barcelona i dirigeix un grup de recerca que estudia principalment la Psicologia de la influència, l’assetjament i la violència, especialment en el camp de la parella, l’entorn laboral (mobbing), grupal (sectes) i terrorista.
A les biblioteques del CRAI trobareu publicacions del Dr.Rodríguez Caballeira buscant per autor (Rodríguez Caballeira, Álvaro) al nostre catàleg.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.