Ferran Adrià presenta la Bullipèdia al món universitari

El passat 15 de novembre el Campus de l’Alimentació de Torribera va acollir la presentació del projecte Bullipèdia a la comunitat universitària. Davant una bona presència d’estudiants dels graus de  Nutrició humana i dietètica i Ciència i tecnologia dels aliments i de membres de la Universitat, Ferran Adrià va exposar els aspectes claus del projecte, així com la constitució de la Unitat UB-Bullipèdia, una unitat de suport i assessorament acadèmic al projecte, coordinada pel Dr. Abel Mariné i per l’investigador Pere Castells en representació d’El Bulli Foundation, que estarà estarà situada a l’edifici de la Masia del Campus de l’Alimentació.

L’acte va estar presidit  pel director del campus, Màrius Rubiralta, i va comptar amb la participació de l’alcaldessa de Santa Coloma, Núria Parlon, i dels coordinadors acadèmics de la UB-Bullipèdia, Abel Mariné i Pere Castells, que van explicar el funcionament de la unitat, que a banda dels experts permanents comptarà amb la participació de col·laboradors i d’estudiants que participaran en projectes ja aprovats com ara Història de l’alta cuina occidental, Ciència i cuina, Tècniques aplicades a producte, Organització i gestió, Procés creatiu i Arxiu creatiu de productes.

També es va aprofitar l’acte per mostrar el web provisional de la Bullipèdia i un vídeo promocional  presentat recentment a escala internacional.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Bases de dades, CTA, Farmàcia, Nutrició, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.