Èxit de participació a l’ExpAliments

Per 3r any consecutiu el Campus de l’Alimentació de Torribera va acollir amb èxit ExpAliments, la festa dels aliments i la nutrició.

Durant tot el matí del passat dissabte un miler de persones es van apropar al Campus per assistir a la vintena d’activitats que els professors i alumnes de la UB i diverses entitats i associacions van posar en marxa, amb activitats a l’aire lliure, tallers, jocs per als més petits i diverses conferències i debats entorn l’alimentació, que van oferir experts com el catedràtic emèrit de la UB, Abel Mariné, entre d’altres.

La festa, a més, va donar l’oportunitat de conèixer les instal·lacions del Campus de l’Alimentació, a través de visites guiades als edificis i equipaments dedicats a la investigació i la docència, com els laboratoris, la biblioteca o les aules docents.

El CRAI Biblioteca del Campus de l’Alimentació va col·laborar amb una petita selecció de llibres sobre seguretat alimentària, fil conductor de l’edició d’aquest any, que estarà exposada fins el 30 de novembre.

Podeu veure el recull de premsa, fotografies i gravacions de la festa al web de l’ExpAliments.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Conferències, Exposicions, Nutrició, Universitat de Barcelona i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.