Resultats de la primera volta de les eleccions al Rectorat

Després de la jornada electoral d’ahir, la Dra. Victòria Girona i el Dr. Dídac Ramírez són els dos candidats d’entre els quals haurà de sortir elegit el proper rector o rectora de la nostra Universitat. En no haver aconseguit cap dels quatre candidats que hi concorrien la majoria absoluta, el proper dimarts dia 27 es celebrarà una segona volta, on serà suficient aconseguir la majoria simple per ésser escollit. Novament us animem a participar en aquesta segona volta.
Podeu consultar totes les dades de participació i els resultats a la pàgina de les Eleccions al Rectorat.

Aquesta entrada s'ha publicat en Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.