Conferència de recerca a la Facultat de Farmàcia

Demà dijous 29 de novembre a les 17:00 h, a l’aula B-108, tindrà lloc  la conferència A top-down systems biology approach to novel therapeutics strategies organitzada pel Màster de Biotecnologia-Disseny i Producció de Fàrmacs i a  càrrec del Dr. Patrick Aloy. El Dr. Aloy és Research Professor a l’ICREA, Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats, i Investigador Principal del grup de recerca Bioinformàtica Estructural i Biologia de Xarxes de l’IRB, Institut de Recerca Biomèdica de Barcelona.

Trobareu més informació d’aquesta temàtica buscant al catàleg del CRAI les matèries “Sistemes biològics“, “Biologia computacional” i “Bioinformàtica“. També podeu articles del Dr. Aloy indexats a la base de dades ISI Web of Knowledge i accedir-hi des del recercador del CRAI.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Recerca i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.