Dimarts 11 de desembre: conferències a la Facultat

Seminaris de Recerca 2012Les properes conferències de recerca a la Facultat tindran lloc el proper dimarts, 11 de desembre:

A les 12:30 h a l’Aula Magna es podrà assistir a la conferència La leishmaniosi, una malaltia en extensió a Espanya? L’exemple d’una província de Lleida, impartida per la Sra. Cristina Ballart i organitzada dintre el cicle de Seminaris de Recerca de la Facultat. La Sra. Ballart treballa al Departament de Microbiologia i Parasitologia Sanitàries i desenvolupa la seva feina dins la Unitat de Parasitologia. Podeu consultar a PubMed les referències dels seus articles publicats, així com la resta d’articles indexats a la base de dades que tracten sobre la malaltia. També trobareu documents sobre el tema a les biblioteques del CRAI, sota la matèria Leishmaniosi.

A les 17h. a l’Aula B-108 es podrà assistir a la conferència “Hit to market”, step by step, a càrrec del Sr. Juanlo Catena Ruiz i organitzada pel Màster de Biotecnologia-Disseny i Producció de Fàrmacs. El Sr. Catena és cap de Química mèdica dels Laboratoris Salvat. Podeu consultar les referències d’alguns dels seus articles publicats i les patents en què ha participat, indexats a Scopus.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida als Seminaris de Recerca del curs 2012-2013 i altres conferències organitzades a la Facultat.

Aquesta entrada s'ha publicat en Ciència, Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.