Es presenta l’Informe SAM 2011

samportadaEl passat 26 de novembre es va presentar l’Informe SAM 2011, un estudi que repassa i analitza el tractament i la cobertura que han tingut les temàtiques relacionades amb la seguretat alimentària a la premsa i la televisió catalanes.

L’estudi, que té com a objectiu la millora de la informació que rep la societat a través dels mitjans,  forma part de les activitats de la Plataforma SAM (Seguretat Alimentària i Mitjans de Comunicació), una iniciativa de l’Agència Catalana de Seguretat Alimentària i l’Observatori de la Comunicació Científica de la Universitat Pompeu Fabra. A l’edició presentada, el sector agroalimentari segueix tenint una bona presència, però el protagonisme recau en els episodis d’alerta per qüestions de seguretat, una temàtica de difícil tractament als mitjans, així com en la crisi econòmica i la seva repercussió en l’àmbit.

A l’acte, presentat per la subdirectora de l’Observatori de la Comunicació Científica de la Universitat Pompeu Fabra (OCC-UPF), Gema Revuelta, hi van assistir el director de l’OCC-UPF, Vladimir de Semir, i Antoni Mateu, director de l’Agència de Salut Pública de Catalunya.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Farmàcia i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.