Premi Reaxys 2013

La base de dades de física, química i farmacologia Reaxys, convoca tres premis de 2000$ per a joves investigadors. Poden participar tots aquells doctorands que actualment estiguin escrivint la seva Tesi Doctoral o s’hagin doctorat després de l’1 de gener de 2012.
La temàtica de la Tesi ha de pertànyer al camp de la química orgànica, organometàl·lica o inorgànica i ha de ser original i innovadora.

Què s’ha de fer per participar?

•  És imprescindible tenir una publicació internacional (publicada o acceptada) revisada per parells.
  • El supervisor del doctorand ha d’escriure una carta de recomanació explicant perquè l’investigador es mereix aquest premi.
  • També s’ha d’adjuntar el C.V. on s’han d’incloure totes les publicacions i mèrits rellevants.

Cal enviar tota la documentació en anglès abans del 8 de febrer de 2013. El jurat i comité avaluador de tot el procés està format pels següents professors:

• Prof A. G. M. Barrett, Imperial CollegeLondon
  • Prof M. Jansen, Max Planck Institute for SolidStateResearch, Germany
  • Prof E. Nakamura, University of Tokyo
  • Prof G. Parkin, Columbia University
  • Prof B. M. Trost, StanfordUniversity
  • Prof H. N. C. Wong, Chinese University of Hong Kong

Els finalistes seran anunciats a finals de maig i els guanyadors a principis de juny. Tant els finalistes com els guanyadors seran convidats a participar a la Reaxys Conference (Grindelwald, Switzerland, Sep. 22-24 2013) Premi Reaxys

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies, Premis, Recerca i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Premi Reaxys 2013

1. Biblioteca de Física i Química ha dit:

Els comentaris estan tancats.