Dimecres 19 de desembre: conferències organitzades per la Facultat

Seminaris de Recerca 2012Les properes conferències de recerca a la Facultat tindran lloc el proper dimecres, 19 de desembre:

A les 12:30 h a l’Aula Magna es podrà assistir a la conferència El desafiament de la proteòmica, impartida pel Sr. Joaquín Abián Moñux i organitzada pels Seminaris Tecnològics de la Facultat. El Sr Abián és director del Laboratori de Proteòmica UAB/CSIC. Podeu consultar a PubMed les referències dels seus articles publicats. També trobareu documents sobre el tema a les biblioteques del CRAI, sota la matèria proteòmica. Els Seminaris Tecnològics, de periodicitat trimestral, volen donar a conèixer tècniques d’especial rellevància en diferents àrees de coneixement de la Facultat de Farmàcia.

A les 12h. a l’Aula de Graus de la Facultat de Biologia es podrà assistir a la conferència La singularidad de la lluvia en la Peninsula Ibérica y el cambio climático, a càrrec del Dr. Javier Martín Vide i organitzada pel Cicle de Xerrades BKC. El Dr. Martín Vide és professor catedràtic del Departament de Geografia Física i Anàlisi Geogràfica Regional, investigador coordinador del Grup de Climatologia, de la Facultat de Geografia i Història de la UB, i membre del Consell de Direcció de l’Institut de Recerca de l’Aigua. Trobareu documents sobre el tema a les biblioteques del CRAI, sota les matèries climatologia, pluja i altres.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia trobareu tota la informació referida a les conferències de recerca organitzades a la Facultat.

Aquesta entrada ha esta publicada en Ciència, Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.