Com redactar un article científic: curs

Per Nic McPhee sota llicència CC by-ncEls propers 16 i 17 de gener tindrà lloc el curs Com redactar un article científic al Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de Catalunya. Serà impartit pel Dr. Esteve Fernández, de la Universitat de Barcelona i la Dra. Ana María García, de la Universitat de València. El Dr. Fernández, a banda de professor titular del Departament de Ciències Clíniques de la nostra universitat, és investigador a l’Institut Català d’Oncologia. La Dra. García és professora del Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública de la Universitat de València.

El curs consta d’un total de 15 hores lectives, en horari de 9 a 18’30 h, amb pauses per dinar, inclosos en el preu d’inscripció. Es tracta d’oferir una formació bàsica adreçada a llicenciats o graduats recents que comptin amb poca experiència en la redacció científica i té com a objectiu: “Donar a conèixer les tècniques i habilitats bàsiques per a escriure i publicar articles científics en ciències de la salut“. A la fitxa del curs trobareu el programa complet i tota la informació per formalitzar la inscripció.

Us deixem amb un recurs relacionat. Es tracta de la presentació Cómo publicar en revistas científicas de impacto: reglas y consejos sobre publicación científica, elaborada pel Dr. Daniel Torres-Salinas, del Centro de Investigación Médica Aplicada, de la Universidad de Grananda i del Grupo Evaluación de la Ciencia y la Comunicación Científica (EC3), de la Universidad de Granada.

Aquesta entrada s'ha publicat en Articles, Revistes i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.