7a Trobada de Professors de Ciències de la Salut

7a Trobada de Professors de Ciències de la Salut

El proper dimecres dia 30 comença la 7a Trobada de Professors de Ciències de la Salut. L’edició d’enguany es celebra a la Facultat de Farmàcia a partir del tema “La qualitat en temps de crisi”. Durant els tres dies de la seva duració es debatrà però també d’altres temes clau com ara la innovació docent en Ciències de la Salut, la integració recerca/docència en Ciències de la Salut, el treball de fi de grau o el nou escenari que plantegen els Cicles Formatius de Grau Superior, a través de diferents taules rodones, pòsters i comunicacions. Consulteu el programa sencer.

L’acte inaugural consistirà en la conferència La qualitat a la universitat en temps de crisi o la qualitat en crisi, que impartirà el Dr. Ángel Gabilondo, professor de Filosofia a la Universidad Autónoma de Madrid i ex-ministre d’Educació. A l’acte de cloenda es lliurarà el Premi Coloma Barbé a la millor comunicació, per retre així homenatge a la que va ser professora de la nostra Facultat i impulsora d’aquestes trobades i que malauradament ens va deixar l’any passat.

Des del CRAI Biblioteca de Farmàcia participem en un dels tallers previs, concretament al de La semipresencialitat i contribuïm amb el pòster Cerca i ús d’informació científica: col·laboració del CRAI Biblioteca de Farmàcia al Treball Final de Grau de la titulació de Grau de Farmàcia de la Universitat de Barcelona.

Aquesta entrada ha esta publicada en Ciència, Congressos, Docència, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Salut. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.