L’Ajuntament de Santa Coloma rep la Comissió Permanent del Consell d’Estudiants del Campus de l’Alimentació

cp_a_l_ajuntamentEls 6 alumnes que componen la Comissió Permanent del Consell d’Estudiants del Campus de l’Alimentació de Torribera van ser rebuts el passat 10 de gener per l’Alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Núria Parlon, i pel seu equip de govern.

La trobada va servir per promoure el diàleg entre els estudiants del Campus i els representants del municipi, per tal de fomentar la col·laboració entre ambdues parts i la participació dels estudiants en els projectes de Santa Coloma i les possibilitats d’emprenedoria i associacionisme que aquesta ofereix.

Acompanyats pel director del Campus, Màrius Rubiralta, i pels representants de l’administració de Torribera, Quim Luque i Pruvi Canela, els estudiants van aportar les seves propostes, entre les que destaquen la millora de l’accessibilitat al Campus, en referència als transports públics i l’obertura d’un nou accés al recinte, i la voluntat de seguir interactuant amb la ciutat on estudien i de participar en la dinamització del Complex Esportiu de Torribera.

Aquesta entrada s'ha publicat en Notícies, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.