S’obre la convocatòria del 4t premi UB – Ferran Adrià amb Gallina Blanca

entrega_3r_premiJa està en marxa la 4a edició del  premi UB- Ferran Adrià amb Gallina Blanca. El concurs, destinat a alumnes de secundària, premiarà els treballs de recerca de batxillerat relacionats amb la nutrició i el món de l’alimentació, amb la voluntat de promocionar  els estudis de Nutrició Humana i Dietètica i de Ciència i Tecnologia dels Aliments (impartits al Campus de l’Alimentació) entre els futurs universitaris i de donar un impuls als treballs de recerca relacionats amb els aliments i la nutrició.

Podeu consultar-ne les bases a la convocatòria del premi, que té com a jurat a representants de la Universitat de Barcelona, Gallina Blanca Star, l’Agència Catalana de Seguretat Alimentària (ACSA), el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, l’Escola d’Hoteleria i Turisme (CETT), la Fundació Alícia, la Fundació Triptolemos, l’Associació Catalana de Ciències de l’Alimentació (ACCA) i l’Asociación Española de Dietistas-Nutricionistas (AEDN).

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Nutrició, Premis, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.