Novetats bibliogràfiques

LlibresFins el 13 de febrer, trobareu al nostre expositor de novetats dos manuals que us poden ser molt útils: el Manual de Epidemiología y Salud Pública i el Manual de Tecnología Farmacéutica.
El primer llibre és ja la segona edició ampliada i està enfocat de manera multidisciplinària  als graus en Ciències de la Salut. Dividit en 70 capítols, explora qüestions que van des de l’estadística i l’epidemiologia fins a la gestió sanitària i els programes de salut. En aquesta edició han participat més de 70 autors entre els que es troben investigadors i professors de diferents facultats de diverses universitats.
El “Manual de tecnología farmacéutica” està dirigit als estudiants que s’enfronten per primer cop a la caracterització de les propietats físiques i químiques de les matèries primes, els excipients, els principis actius…, així com al coneixement de les diverses formes farmacèutiques i els diferents processos de fabricació de medicaments.
Podeu trobar més informació d’aquestes temàtiques, consultant al nostre catàleg les matèries “tecnologia farmacèutica, “salut pública, “epidemiologia.

Aquesta entrada s'ha publicat en Adquisicions, Biblioteques, CRAI, Farmàcia, Salut i etiquetada amb , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.