El Campus de l’Alimentació de Torribera acull la Universitat dels Nens i les Nenes de Catalunya

logoUDN2_cat-cuatricomia.jpg_2083709756El Campus de l’Alimentació de Torribera ha acollit durant el dia d’avui La universitat dels nens i nenes de Catalunya (UdN².cat), un programa que vol apropar la universitat, la ciència i la cultura a les escoles primàries i les famílies, organitzat per les vuit universitats catalanes que formen l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP).

L’activitat ha reunit 125 nens i nenes de tres escoles de Barcelona i Santa Coloma de Gramenet, que han participat en quatre tallers relacionats amb l’alimentació, la tecnologia dels aliments i la seguretat alimentària: Màgia amb aliments, Gelatines i esferificacions, Tria el teu esmorzar i Fes d’inspector d’aliments.

L’objectiu dels tallers, impartits per professors de la UB, és mostrar als nens la recerca que es realitza al Campus de l’Alimentació.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Aliments, Jornades i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.