Primeres Jornades d’Orientació Professional al Campus de l’Alimentació de Torribera

sessions_orientacioEl proper 28 de febrer s’inaugura al Campus de l’Alimentació de Torribera el cicle de conferències sobre Orientació Professional, dirigit als estudiants de Nutrició Humana i Dietètica i de Ciència i Tecnologia dels Aliments.

La primera jornada serà dijous 28 de febrer a la Sala de Les Voltes del Campus, on a partir de les 15:00h es tractaran aspectes pràctics com “quins instruments s’han d’utilitzar i com per la cerca d’un lloc de treball”, “com començar a buscar feina”, “quina importància té la formació d’un màster”, “com preparar una entrevista de feina” i “les oportunitats de l’oferta de treball a l’estranger”.

Els dies 7, 17 i 21 de març es celebraran taules rodones i conferències que giraran entorn les oportunitats i els perfils professionals, centrades en l’àmbit de la salut i la indústria alimentària, entre les que destaca la que el Dr. Andreu Nubiola Calonge,  de la Fundació Hospital Esperit Sant de Santa Coloma de Gramenet, realitzarà el dia 7 a les 13:30h, titulada “Dieta hipoglucídica, dieta hipocalòrica baixa en greixos o dieta mediterrània a la síndrome metabòlica”.

El cicle està organitzat pel Servei d’Atenció a l’Estudiant (SAE), la Facultat de Farmàcia i el Campus de l’Alimentació de Torribera.

Podeu inscriure-us-hi  de forma gratuïta a la pàgina d’Orientació Universitària del Servei d’Atenció a l’Estudiant.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, CTA, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Nutrició i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.