Presentació de la Unitat UB-Bullipèdia

presentacio bullipediaEl proper dijous dia 21 tindrà lloc al Campus de l’Alimentació de Torribera la Presentació de la Unitat UB-Bullipèdia.

En un acte conduit pel coordinador de la Unitat, Pere Castells, s’explicarà a la comunitat del Campus els objectius que ElBulliFoundation vol aconseguir amb el projecte, així com el conveni signat amb la UB. També s’exposarà l’estructura de la Bullipèdia per projectes i es parlarà del funcionament de l’equip d’estudiants i la implicació acadèmica que tindrà la participació en la unitat.

La cita és a l’aula 2 de l’edifici de l’Administració (La Masia) a les 13:30h.

D’altra banda, tots els membres de la comunitat del Campus de l’Alimentació podeu incorporar-vos a algun dels grups de treball enviant un correu a ub-bullipedia@ub.edu. Podeu conèixer més coses sobre el projecte al web del Campus.

Us recordem que el mateix dijous a les 18:00h el Paranimf de l’edifici històric de la UB acollirà la conferència de xef i responsable de la UB-Bullipèdia, Ferran Adrià, titulada “Hi ha qui s’emmotlla i hi ha qui trenca el motlle”.

Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Notícies, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.