Conferència de recerca

GREC_UBAvui dimarts 19 de  març a les 12:30 h, a l’aula A-4, tindrà lloc  la conferència GREC i els investigadors, organitzada per Comissió de Recerca de la Facultat de Farmàcia, a  càrrec del Dr. Carles Pérez Orcero, de l’Oficina de Gestió de la Recerca.

GREC és el sistema d’informació de recerca de la UB i recull i gestiona tota la informació de recerca que genera la universitat. En el cas dels investigadors aquesta informació se centra en el currículum (Curricul@). Durant la xerrada s’explicaran les funcions més importants que afecten als investigadors i es donaran consells per a una utilització òptima i eficient. També hi haurà un torn de preguntes per resoldre els dubtes que es plategin.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Recerca i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.