La presentació de la Bullipèdia, molt present a la premsa

Cuiners_Bullipedia_8113La premsa s’ha fet ressò aquesta setmana de la presentació de la Bullipèdia a periodistes i cuiners, que va tenir lloc a l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona el passat 18 de març. L’acte, presentat per l’ideòleg del projecte, Ferran Adrià,  va comptar també amb la presència  del Catedràtic de Nutrició i Bromatologia de la UB, Abel Mariné i del químic de la Fundació Alícia, Pere Castells.

La Vanguardia destaca  la implicació de la nostra Universitat en el projecte, a través de la Unitat UB-Bullipèdia, situada al Campus de l’Alimentació de Torribera, així com la voluntat de Ferran Adrià d’involucrar els cuiners del nostre país.

El Periódico, per la seva banda, es centra en l’ambició del projecte, que vol ser una “enciclopèdia de l’art culinari a occident” pensada a 50 anys vista.

El País, a banda de citar la participació de la Universitat de Barcelona, posa èmfasi en les paraules del xef, que va destacar que “no existeix una codificació clara sobre la cuina i per això estem aquí”.

El diari Ara es fixa en 2 aspectes importants del projecte, el fet de compartir el coneixement d’experts i professionals del tema i el pas del paper a internet, a més de citar que la seu de la Bullipèdia està situada al Campus de l’Alimentació.

Altres publicacions com El Punt-Avui, La Nueva España o El Periódico de Aragón també han dedicat un espai a la presentació del projecte.

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, Cuina, Farmàcia, Universitat de Barcelona i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.