Seminaris a la Facultat de Farmàcia

Seminaris de Recerca 2012Durant el mes d’abril començaran els cicles dels Seminaris de recerca i dels Seminaris Tecnològics.

Els de recerca s’iniciaran tot just en tornar de les vacances de primavera, el proper dia 2 d’abril. Donarà el tret de sortida la Dra. Marta Alegret i Jordà, amb el seminari titulat Alteracions metabòliques induïdes per la ingesta de fructosa líquida en models animals.

D’altra banda, els Seminaris Tecnològics tindran el seu inici el dia 10 d’abril, amb el seminari impartit per la Sra. Ana Sabater Sales, d’EUGENOMIC i que porta per títol Farmacogenètica: aplicaciones prácticas y casos reales.

La participació en aquests seminaris és susceptible de reconeixement de crèdits ECTS. Consulteu la informació addicional per saber com us heu de matricular i com s’aconsegueix aquest reconeixement de crèdits. Si teniu cap dubte o consulta us podeu adreçar al Dr. Diego Muñoz-Torrero, Vicedegà de Recerca de la Facultat de Farmàcia.

Des d’aquest blog us anirem informant puntualment de tots els seminaris que es desenvoluparan durant aquest curs.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.