VI Jornada de Recerca a la Facultat de Farmàcia

vi_jornadesEl dilluns 8 d’abril tindrà lloc la VI Jornada de Recerca a la Facultat de Farmàcia. L’acte inaugural, presidit pel Dr. Joan Esteva, Degà de la Facultat de Farmàcia, i la Dra. Elisenda Casals, Presidenta de la Secció Científica i Membre del Consell Rector de la Federació Farmacèutica, està programat a les 9:00h. Tot just abans de la cloenda, que anirà a càrrec del Comité Organitzador (la Dra. Pepita Badia i el Dr. Diego Muñoz-Torrero, Vicedegans de la Facultat de Farmàcia), a les 17:00h, s’adjudicarà el Premi de Recerca Federació Farmacèutica a les tres millors presentacions, dotat amb 500, 300 i 200 euros i diploma acreditatiu.

En la Jornada s’han programat un total de 16 aportacions en forma de xerrades curtes dels estudiants de doctorat, que en conjunt són una mostra de la recerca que es duu a terme actualment a la Facultat. L’objectiu principal d’aquesta jornada és promoure el coneixement de la recerca que es fa a la Facultat a través dels estudiants de doctorat, per tal de visualitzar aquest col·lectiu, afavorir la seva interrelació a nivell metodològic i de coneixements, i fer més enriquidora la seva formació en el postgrau. D’altra banda, també es vol apropar als estudiants de grau i llicenciatura la recerca de la Facultat.

La inscripció és gratuïta.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Jornades, Recerca i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.