Jornades i conferències sobre alimentació

conferenEn els propers dies hi haurà una intensa activitat de jornades i conferències sobre alimentació.

– Avui dimarts 16 d’abril a les 19h, la Sala Nicolau d’Olwer de l’Institut d’Estudis Catalans acollirà la jornada La caducitat dels aliments. Entre la salut i la seguretat. Organitzada per l’Associació Catalana de Ciències de l’Alimentació, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, oferirà les següents  conferències:

Per què cal fixar una data de caducitat o de consum preferent dels aliments?
, a càrrec de Rosaura Farré, catedràtica de Nutrició i Bromatologia i vocal de l’ACCA.

Aspectes normatius: la data de caducitat dels aliments
, a càrrec de Patrícia Gosàlbez Rafel, de l’Agència Catalana de Seguretat Alimentària (ACSA).

Dates de caducitat i indústria alimentària
, a càrrec d’Agustí Roque, de l’Associació d’Indústries d’Alimentació i Begudes de Catalunya (AIABECA).

Data de caducitat: Seguretat o malbaratament?
Visió del consumidor, a càrrec d’Anna Burgués, de la Federació UNAE.

– Demà, 17 d’abril, Maria Izquierdo, de l’INSA-UB impartirà Pot la genòmica nutricional ajudar a optimitzar la dieta?, a les 13:30 h, a l’Aula 5 de l’Edifici de l’Administració (La Masia), amb una presentació a càrrec del director de l’INSA-UB, EL Doctor Joan Maria Llobet.

– La  Sala de les Voltes del mateix edifici serà la seu de 2 conferències més: dijous 18 d’abril hi tindrà lloc Alimentació i salut Mental, impartida pel Director del Centre assistencial Emili Mira-Parc de Salut MAR, Victor Frías a les 13:30h. I dilluns 22, a la mateixa hora, el director de Tony Botella Taller de cuina, Antoni Boatella, presentarà Cuina al buit, Tècnica-Cuina-Ciència.

Aquesta entrada ha esta publicada en Campus de l'Alimentació de Torribera, Conferències, Farmàcia, Jornades. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Jornades i conferències sobre alimentació

Els comentaris estan tancats.