Presentació del llibre Ciència i xocolata

ciencia_xocolataEl proper dimecres 17 d’abril es presenta el llibre Ciència i xocolata, una visió global de la xocolata, tant des del punt de vista científic i industrial, com de la seva història i aplicacions, tractat des d’un punt de vista amè i curiós.

Entre els autors del llibre, editat per Publicacions i Edicions UB, hi figuren diversos professors de la Universitat de Barcelona, com Claudi Mans (Facultat de Química), Joan Permanyer (Campus de l’Alimentació de Torribera), M. Àngels Pérez (Facultat de Geografia i Història), Laura Bayés-García (Facultat de Geologia), Montserrat Font (Facultat d’Economia i Empresa), Josep Perelló (Facultat de Física) i Ramon M. Masalles (Facultat de Biologia), així com Francisco Gil, director del Museu de la Xocolata de Barcelona.

Al llarg de l’acte, que s’emmarca dins la inauguració del tercer cicle de conferències Tardes de ciència i xocolata,  s’oferirà als assistents un tast de xocolata preparada a partir d’una recepta del segle XVIII.

La cita és a les 18:30h, a la Sala Martí l’Humà del Museu d’Història de Barcelona (plaça del Rei, s/n, Barcelona). L’aforament és limitat i cal confirmar assistència a: ucc@ub.edu

Podeu trobar el llibre al CRAI-Biblioteca del Campus de l’Alimentació de Torribera.

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, Llibres i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.