Jornada de portes obertes al Campus de l’Alimentació de Torribera

campus_alimentacioEl proper divendres 19 d’abril el Campus de l’Alimentació de Torribera farà una jornada de portes obertes, adreçada als estudiants interessats en cursar Ciència i Tecnologia dels Aliments i Nutrició Humana i Dietètica, els 2 graus que s’hi imparteixen.

La jornada s’iniciarà a la Sala de les Voltes de La Masia a les 9:15, on els assistents seran rebuts pel director del Campus, Màrius Rubiralta, i la vicedegana d’Afers Acadèmics i Estudiants, Mercè Pallàs, que inauguraran l’acte. Seguidament les Caps d’estudis de NHD i CTA, Susana Buxaderas i M. Carmen Vidal, informaran sobre els respectius ensenyaments i donaran pas a les visites guiades pels diferents espais del Campus: el CRAI-Biblioteca, els espais docents, els laboratoris, l’INSA, ODELA i la Unitat UB-Bullipèdia.

En el marc de la jornada es celebraran també les Primeres Jornades Esportives del Campus de l’Alimentació de Torribera on alumnes, professors i personal administratiu podran jugar a pàdel, frontó, tennis i futbol a les instal·lacions del Complex esportiu Torribera.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, CTA, Farmàcia, Jornades, Nutrició i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.