Recapte d’aliments a la UB del 6 al 8 de maig

Blog de la Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

Banc dels alimentsLa Universitat de Barcelona, en col·laboració amb el Banc dels aliments, ha endegat una nova campanya de recapte d’aliments per destinar a famílies necessitades.

La campanya s’inaugurarà el 6 de maig i es clourà el 8 del mateix mes. Els aliments —preferentment oli, pasta, arròs, llegums secs i conserves de peix—, es podran dipositar als punts de recollida habilitats a totes les facultats (excepte al campus de Bellvitge que està fent una campanya de recollida d’aliments en col·laboració amb la Creu Roja), l’IL3 i al Campus de l’Alimentació de Torribera. Qui ho prefereixi pot fer, des d’ara mateix, donacions d’aliments en línia, mitjançant aquest enllaç.

És una iniciativa del Comissionat per a Societat i Envelliment de la UB, en sintonia amb la voluntat de la Universitat d’impulsar la cultura de la responsabilitat social, amb l’objectiu de sensibilitzar la comunitat universitària respecte de la realitat de la…

View original post 218 more words

Aquesta entrada s'ha publicat en Aliments, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.