Jornada sobre dietes per a col•lectius especials en la restauració comercial

gastronomia-salutEl proper dilluns 29 d’abril la UB organitza Gastronomia i salut. Restauració comercial i col·lectius amb dietes especials: propostes a una demanda creixent, una jornada divulgativa que té com a objectiu proporcionar eines per elaborar una oferta d’alimentació adaptada a la població que té algun tipus de restricció, intolerància o al·lèrgia alimentària, per tal d’oferir-los una alimentació sana i equilibrada adaptada a les seves necessitats.

Les sessions matinals es faran al Campus de l’Alimentació, i tindran un caràcter teòric, mentre que les de tarda tindran lloc a l’Escola Universitària d’Hostaleria i Turisme (CETT-UB) i constaran de tallers formatius impartits pel CETT-UB, la Fundació Alícia i el Gremi de Restauració de Barcelona.

L’activitat s’emmarca dins el projecte Gastronomia i salut que impulsa el HUBc, on hi participen el Grup de Recerca en Nutrició Aplicada (GRNA) del Campus de l’Alimentació de Torribera i de la Facultat de Farmàcia, juntament amb el CETT-UB i la Fundació Alícia.

Aquesta entrada ha esta publicada en Alimentació, Aliments, Campus de l'Alimentació de Torribera, Jornades. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.