El xef Joan Roca, assessor del projecte del grau de Ciències Gastronòmiques de la UB

Futur edificiEl cuiner Joan Roca, xef del Celler de Can Roca, recent guardonat amb el premi de millor restaurant del món,  serà assessor extern  en la creació dels estudis universitaris en gastronomia que està previst que s’imparteixin al Campus de l’Alimentació de Torribera.

El projecte de creació del grau de Ciències Gastronòmiques serà elaborat conjuntament per la UB, l’escola EUHT-CETT, l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona de la UPC, i la Fundació ALICIA, amb l’objectiu de recollir l’èxit de la restauració catalana i el projecte acadèmic Bullipèdia, on la UB col·labora amb elBulliFoundation del xef Ferran Adrià.

Els estudis de viabilitat del pla de la Universitat de Barcelona al Campus de l’Alimentació de Torribera es troben en fase d’aprovació per la Diputació de Barcelona, propietària del recinte.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, Farmàcia i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.