Reconeixement d’excel·lència a la Unitat de Laboratoris Docents

uldLa Unitat de Laboratoris Docents (ULD) de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona ha aconseguit el Segell d’Excel·lència Europea +200 pel seu sistema de gestió. Avui a les 12’30h, a l’Aula Magna de la nostra facultat, tindrà lloc l’acte d’entrega de la corresponent certificació concedida per l’Asociación Española de Normalización y Certificación (AENOR).

La ULD va ser creada l’any 1998 amb l’objectiu que els alumnes assoleixen una sèrie de coneixements transversals en quant la gestió de la qualitat en els laboratoris de pràctiques, així com també amb el d’optimitzar els recursos disponibles per la part pràctica de l’ensenyament.

Aquest reconeixement que avui se li atorga representa l’assoliment de l’excel·lència de la feina feta fins ara tot i que estem segurs que la continuaran millorant.

Des dels CRAI Biblioteca de Farmàcia i CRAI Biblioteca del Campus de l’Alimentació de Torribera els donem l’enhorabona.

Aquesta entrada s'ha publicat en Docència, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.