Enquesta als estudiants per conèixer el seu grau de satisfacció sobre els recursos i serveis del CRAI

Blog de la Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

El Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la UB vol conèixer quin és el grau de satisfacció dels estudiants sobre els recursos i serveis oferts des dels seus CRAI Biblioteques i Unitats de suport.

Per aquest motiu s’ha elaborat una enquesta de valoració accessible des del  Web del CRAI i adreçada als estudiants de la UB.

Esperem i agraïm la vostra col·laboració, ja que l’objectiu d’aquesta enquesta és poder millorar els recursos i serveis oferts pel CRAI UB per tal d’adaptar-los a les vostres necessitats.

L’enquesta estarà disponible fins al dia 20 de juny de 2013.

Enquesta_2013

View original post

Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Serveis biblioteca i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.