XII Dia Nacional de la Nutrició

CARTEL-DNN-2013El proper dimarts 28 de maig es celebra el XII Dia Nacional de la Nutrició, una iniciativa de la Federación Española de Sociedades de Nutrición, Alimentación y Dietética (FESNAD).

Sota el lema “Menja bé per envellir millor” es desenvoluparan tot un seguit d’activitats (conferències, material informatiu…) a hospitals, escoles, universitats i centres comercials, amb l’objectiu de conscienciar tothom sobre la importància dels bons hàbits alimentaris per aconseguir  tenir una vida llarga i saludable.

La jornada compta amb la col·laboració de l’Agencia Española de Seguridad Alimentaria y Nutrición (AESAN) i de la indústria farmacèutica i alimentària.

El Campus de l’Alimentació de Torribera es sumarà a les activitats amb la taula rodona amb el lema del dia, “Menjar bé per envellir millor” , que tindrà lloc a la Sala de les Voltes de l’Edifici de l’Administració (La Masia) a les 13:15 hores de dimarts. L’acte comptarà amb la presència del director del Campus, Màrius Rubiralta i serà moderat per la catedràtica de Nutrició i bromatologia  de la UB i cap d’estudis del Grau de Ciència i Tecnologia dels Aliments, M. Carmen Vidal.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, Farmàcia, Nutrició i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.