Jornada BKC sobre Ciència i Tecnologia en l’àmbit alimentari

Jornada BKCDemà dimarts 4 de juny a l’Aula Magna de  la Facultat de Farmàcia tindrà lloc una jornada de presentació de l’activitat de Ciència i Tecnologia en àmbit alimentari que es desenvolupa al Barcelona Knowlegde Campus (BKC). La presentació serà realitzada per un dels experts d’un dels programes de la UE.

Els objectius fonamentals de la Jornada són impulsar i consolidar les col·laboracions entre els investigadors del campus en el marc de la Iniciativa Food-BKC, informar els estudiants interessats de les possibilitats que se’ls hi ofereixen al si del BKC i donar una visió global dels diversos àmbits que constitueixen la ciència i tecnologia dels aliments del BKC mitjançant intervencions d’investigadors del mateix campus.

El programa, que preveu ocupar gairebé tot el matí, està disposat de la següent manera.

9.30-9.40 h Benvinguda i presentació general de la Jornada.
9.40-10.20 h «Integració entre tecnologia i sector agroalimentari a la UPC: El Clúster agro@limentari» Dra. Lourdes Reig, UPC.
10.20-11.00 h «La ciència dels aliments a la UB» Dr. Miquel Moretó, UB.
11.00-11.30 h Pausa-networking.
11.30-12.00 h «Transferència/emprenedoria en el sector de la biotecnologia vegetal» Dra. Dolors Ludevid, Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG).
12.00-12.50 h «La nova política regional de la UE RIS3 2014-2020, una oportunitat per al sector alimentari», Dr. Miquel Barceló, expert de la DG Regio de la Unió Europea per al programa RIS3.
12.50-13.10 h Cloenda Dr. Màrius Rubiralta, director del Campus de l’Alimentació de Torribera de la UB.

Aquesta entrada ha esta publicada en Aliments, Ciència, CTA, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Jornades. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Jornada BKC sobre Ciència i Tecnologia en l’àmbit alimentari

1. Retroenllaç: El herbario de Gutenberg | Blog dels CRAI Biblioteques de Farmàcia i del Campus de l'Alimentació

Els comentaris estan tancats.