Guillermina Asins entrevista a Fausto García Hegardt

La professora Guillermina Asins ha entrevistat a Fausto García Hegardt, catedràtic emèrit del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de Barcelona. Aquesta entrevista ha estat filmada per UBTV i publicada al web de la UB.
Fausto García Hegardt és investigador del grup de recerca de Regulació del Metabolisme Lipídic i autor de nombroses publicacions, així com director o co-director de més d’una trentena de Tesis Doctorals. El professor García Hegardt és també “referee” de diverses revistes i va ser el primer espanyol que va ser editor de la revista Biochemical Journal  de la Biochemical Society. Des de l’any 2008 és Acadèmic Numerari de la Reial Acadèmia de Farmàcia de Catalunya.

15 minuts amb… Fausto García Hegardt | UBTV.

Aquesta entrada s'ha publicat en Entrevistes, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Universitat de Barcelona, Videos i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.