El Banc del Temps arriba a la UB

Blocveu

El proper 19 de juny es posa en marxa la iniciativa que començarà a funcionar al setembre

El Banc del Temps és una xarxa de persones que s’ajuden mútuament a través de l’intercanvi de serveis, habilitats o coneixements. L’únic valor de l’intercanvi és el temps que s’ofereix, totes les activitats tenen el mateix valor i el que s’intercanvia, per tant, són hores dedicades a ajudar a una altra persona.

El Comissariat per l’Ocupabilitat i Emprenedoria Social de la UB posa en marxa aquesta iniciativa dins l’àmbit universitari. Per difondre-ho se celebrarà la I Jornada del Banc del Temps de la UB el proper 19 de juny de 9.30 a 14.00 a l’Aula Magna de l’Edifici Històric i la iniciativa començarà a funcionar al setembre.

El Banc del Temps de la UB està destinat a estudiants, PDI, PAS, Grup UB i membres d’Alumni UB i el seu objectiu és estimular l’enfortiment…

View original post 52 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Farmàcia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.