Materials de la 7a Trobada de Professorat de Ciències de la Salut

7a Trobada de Professors de Ciències de la SalutJa estan disponibles tots els materials de la 7a Trobada de Professorat de Ciències de la Salut al Dipòsit Digital de la UB.

Els podreu trobar dins la comunitat Institucional i dins d’aquesta, a la subcomunitat Facultat de Farmàcia, col·lecció Jornades i Congressos. Els materials disponibles són els següents:

• els resums i les presentacions de les comunicacions orals
  • les comunicacions en forma de pòster
  • les presentacions de les taules rodones
  • els materials emanats dels tallers previs

La Trobada, celebrada els proppassats dies 30 i 31 de gener i 1 de febrer d’enguany a la nostra Facultat, va ser tot èxit i s’hi van poder veure i compartir projectes i propostes d’un gran interès i qualitat. Ara, amb la seva disponibilitat pública a través del Dipòsit Digital de la UB, resta a l’abast de tots aquells que no hi van poder assistir o que hi estiguin interessats. Així mateix, es continua donant des del CRAI de la UB difusió al coneixement i les activitats dutes a terme a la nostra Facultat.

Aquesta entrada ha esta publicada en Ciència, Congressos, CRAI, Dipòsit Digital, Docència, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.