Com elaborar, tutoritzar i avaluar un Treball de Fi de Màster

AQU Guia MàsterL’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) ha publicat la guia Com elaborar, tutoritzar i avaluar un Treball de Fi de Màster. En aquest llibre de 69 pàgines, hi trobareu tot allò que participa en l’elaboració i l’avaluació d’un treball d’aquestes característiques. Són particularment útils per a l’estudiant, l’exposició de les diferents formes que pot tenir aquest treball -article de revista, assaig, informe clàssic de recerca, proposta de producte- i els capítols referents a com s’ha d’estructurar i redactar.
Als darrers capítols hi trobareu bibliografia, informació de recursos en línia, normatives i el  model de fitxes o reixetes d’avaluació.

Aquesta guia ha estat elaborada per investigadors i professors universitaris.
Al catàleg del CRAI hi trobareu publicacions sobre aquesta temàtica buscant per matèria “Tesis i dissertacions acadèmiques“.

Aquesta entrada s'ha publicat en Docència, Farmàcia, Recerca i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.