Beques de col·laboració en activitats de recerca (estiu 2013)

Argonne National Laboratory. CC-BY-SA. http://tinyurl.com/odomaw3

Aquesta setmana s’han publicat les bases de la convocatòria de les beques de col·laboració en activitats de recerca a la Facultat de Farmàcia per aquest estiu del 2013. Aquestes beques s’adrecen a estudiants dels diferents ensenyaments de la nostra facultat que hagin superat un mínim de 120 ECTS i que vulguin fer una estada de recerca als laboratoris de la Facultat durant els mesos de juliol-setembre-octubre. Enguany, s’han convocat les 13 places següents:

• Dept. Farmacologia i Química Terapèutica: àrea de Química orgànica
  • Dept. Farmacologia i Química Terapèutica: àrea de Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica
  • Dept. Farmacologia i Química Terapèutica: àrea de Farmacologia
  • Dept. Fisiologia: àrea de Fisiologia
  • Dept. Fisicoquímica: àrea de Fisicoquímica
  • Dept. Productes Naturals, Biologia Vegetal i Edafologia: àrea de Fisiologia Vegetal
  • Dept. Productes Naturals, Biologia Vegetal i Edafologia: àrea de Botànica
  • Dept. Bioquímica i Biologia Molecular: àrea de Bioquímica i Biologia Molecular
  • Dept. Bioquímica i Biologia Molecular: àrea d’Edafologia i Química Agrícola
  • Dept. Microbiologia i Parasitologia Sanitàries: àrea de Microbiologia
  • Dept. Microbiologia i Parasitologia Sanitàries: àrea de Parasitologia
  • Dept. Nutrició i bromatologia: àrea de Nutrició i Bromatologia
  • Dept. Salut pública: àrea de Toxicologia / Medicina Preventiva i Salut Pública

Per a la presentació de la sol·licitud és imprescindible presentar una carta d’acceptació signada pel professor/a de la Facultat de Farmàcia que hagi de dirigir el treball. El termini per a la presentació de sol·licituds finalitzarà l’1 de juliol de 2013 i la data prevista per a la incorporació dels becaris als laboratoris és el 10 de juliol de 2013.

Aquesta entrada ha esta publicada en Beques, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Notícies, Recerca. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.