Beques per a participar en congressos relacionats amb farmàcia clínica i/o atenció farmacèutica

FarmàciaDins el marc de col·laboració entre la cooperativa de distribució de medicaments i productes sanitaris COFARES i la Unitat de Farmàcia Clínica i Farmacoteràpia (UFCF) de la Facultat de Farmàcia de Barcelona, s’anuncia el II Premi COFARES-UFCF.
Aquest premi consisteix en tres beques de 500 , com ajut per a la participació en el VIII Congreso Nacional de Atención Farmacéutica i en el 42nd Symposium on Clinical Pharmacy, per alumnes interessats en poder presentar una comunicació.
Les beques s’atorgaran a aquells estudiants de Farmàcia que ho sol·licitin, que hagin tingut una major participació i obtingut les millors qualificacions en alguna activitat docent impartida des de la UFCF.
Les sol·licituds, acompanyades d’una còpia de l’expedient acadèmic i una carta de motivació han de lliurar-se personalment a la UFCF o mitjançant correu electrònic (emarino@ub.edu) abans del 2 de juliol exclòs, donant un títol orientatiu de la possible comunicació. És requisit imprescindible ser, en aquesta data, estudiant de la Facultat o haver-hi tancat expedient durant l’any 2013.

Aquesta entrada s'ha publicat en Beques, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.