Oberta la 11a convocatòria del Premi de l’ACCA

ACCAJa està oberta la 11a convocatòria del Premi de l’Associació Catalana de Ciències de l’Alimentació (ACCA) per a treballs d’investigació, bibliogràfics o d’assaig sobre els aliments.

El concurs, obert fins el 2 de desembre de 2013 a les 13h, està adreçat  a estudiants universitaris i titulats des de l’1 de febrer de 2009, i en queden exclosos els treballs que hagin estat  premiats amb  anterioritat o subvencionats per l’Institut d’Estudis Catalans o per una altra institució. El guanyador  s’endurà 1000 euros, i un extracte del seu treball serà publicat a la revista TECA.

Podeu ampliar la informació a acca@iec.cat i trucant al telèfon 933 248 580.

Aquesta entrada s'ha publicat en Alimentació, Farmàcia, Premis i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.