Enhorabona als guanyadors dels II premis COFARES-Unitat de Farmàcia Clínica i Farmacoteràpia

facultat.jpgFa uns dies en aquest blog us explicàvem què eren els premis COFARES-UFCF. Doncs bé, ara ja us podem dir qui han estat els guanyadors dels tres ajusts de 500 euros per a participar en el VIII Congreso Nacional de Atención Farmacéutica (Bilbao) i en el 42ndSymposium on Clinical Pharmacy (Praga): Sr. Miquel Cotaia Recio, la Sra. Mireia Puig Bartrina i la Sra. Laia Vilarrasa Bonsfills.

Els premis van ser lliurats el proppassat 12 de juliol pel Sr. Gaspar Linares, Tresorer de COFARES, el Dr. Joan Esteva, Degà de la Faculta de Farmàcia i el Dr. Eduardo Mariño, Director de la Unitat de Farmàcia Clínica i Farmacoteràpia.
Enhorabona als guanyadors!

Aquesta entrada s'ha publicat en Beques, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Premis, Recerca, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.