De tornada

Ja ha començat setembre i tornem a estar amb tots vosaltres. La vida a la Facultat va recuperant la seva normalitat. El CRAI Biblioteca de Farmàcia i el CRAI Biblioteca Campus de l’Alimentació de Torribera tornen a estar oberts amb el seu horari habitual, des des les 8’30 a les 20’30h a Farmàcia i de 8’30 a 20h a Torribera. A partir d’avui ens podeu tornar a llegir amb regularitat tot i que segurament amb menys freqüència que fins ara. Des del curs passat hem dedicat també força temps a d’altres canals de comunicació amb els nostres usuaris i el públic en general, com són la nostra pàgina de Facebook i el nostre compte de Twitter. Si no us voleu perdre res del que passi per la Facultat, la biblioteca i d’altres temes i notícies relacionades amb les ciències de la salut i les ciències dels aliments, seguiu-nos allà també.

Us desitgem una bona tornada de les vacances.

Setembre

Aquesta entrada ha esta publicada en Blocs, Serveis biblioteca. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.