Acte de benvinguda als nous estudiants del Campus de l’Alimentació

campusEl proper dimarts 10 de setembre la Sala de les Voltes de la Masia del Campus de l’Alimentació de Torribera acollirà l’acte de benvinguda als nous estudiants dels graus de Nutrició humana i dietètica i Ciència i Tecnologia dels aliments.

L’acte s’iniciarà a les 11h amb la intervenció del Director del Campus, Màrius Rubiralta, que donarà la benvinguda als alumnes i els explicarà el projecte de Torribera.

El CRAI-Biblioteca del Campus de l’Alimentació hi tindrà el seu espai, donant a conèixer els serveis que ofereix als estudiants i les novetats de cara el curs vinent, com el lloguer de portàtils i la disponibilitat de sales d’estudis.

També hi intervindran el cap d’Administració Joaquim Luque les caps d’estudis dels 2 ensenyaments, la Dra Susana Buxaderas i  la Dra M. Carmen Vidal, i Anna Lluch, orientadora del SAE, que explicarà el projecte “passaport a la professió”.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, CRAI, CTA i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.