Benvinguts!

Inici de cursAvui comença el curs al Facultat de Farmàcia. Donem la benvinguda a tots els alumnes de primer i tornem a saludar a tota la resta. Valgui aquesta salutació també per tots els alumnes del Campus de l’Alimentació de Torribera que ja van començar les classes el proppassat dijous.

Disposeu de tota la informació sobre la biblioteca a la pàgina del CRAI Biblioteca de Farmàcia i del CRAI Biblioteca del Campus de l’Alimentació de Torribera. No dubteu a consultar-nos qualsevol cosa que necessiteu al respecte.

Ben aviat us informarem de les sessions de formació sobre els nostres recursos i serveis que hem preparat perquè pogueu fer-los servir de manera eficient.

Mentrestant, segui-nos a Facebook i a Twitter. Esperem els vostres comentaris!

Imatge de Maryam sota llicència CC BY-ND

Aquesta entrada ha esta publicada en Campus de l'Alimentació de Torribera, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Serveis biblioteca. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Benvinguts!

1. Felicitem l’inici de les tasques i els donem els millors desitjos per a aquest curs … una salutació

Els comentaris estan tancats.