Sessions introductòries per a l’alumnat de primer curs

Sessions introductòries per a l'alumnat de nou ingrés

Ja podeu apuntar-vos a la sessió “Conèixer el CRAI” que organitzen les biblioteques de Farmàcia i del Campus de l’Alimentació de Torribera. Aquesta sessió s’adreça especialment a l’alumnat de nou ingrés. L’assistència és molt recomanable, ja que us permetrà conèixer l’existència i el funcionament d’eines, recursos i serveis del CRAI, que emprareu al llarg dels vostres estudis. Entre altres, s’explicarà:

• Què són les fonts d’informació acadèmiques i com trobar els llibres i altres documents que formen part de les bibliografies recomanades de cada assignatura. Per això, farem exercicis pràctics per aprendre a cercar correctament al Catàleg del CRAI. S’explicarà també com fer reserves de llibres, renovacions de préstec, etc.
  • Altres serveis i equipaments: sales de treball en grup, ordinadors portàtils, fotocopiar/imprimir/escanejar, accés a la xarxa wifi, recursos electrònics, identificadors i contrasenyes pels serveis, etc.

La durada de la sessió és d’1 h 15 min. Podeu escollir qualsevol dels diversos dies i horaris en què es faran les sessions (setembre i octubre). Per a consultar els dies i horaris de les sessions, inscriure-us-hi o demanar més informació consulteu amb nosaltres o visiteu l’Espai de la Facultat de Farmàcia del Campus Virtual.

Aquesta entrada ha esta publicada en Campus de l'Alimentació de Torribera, CRAI, Farmàcia, Sessions de formació. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Sessions introductòries per a l’alumnat de primer curs

1. Balcon Quiteño ha dit:

És interessant que donin suport així als seus alumnes … això assegura un nivell molt més alt … Felicitats …

Els comentaris estan tancats.