premiFAdria1182El passat dijous 19 de setembre la Sala de les Voltes de la Masia del Campus de l’Alimentació de Torribera va acollir l’acte de lliurament de la quarta edició del Premi UB-Ferran Adrià amb Gallina Blanca.

L’acte va comptar amb la participació de Ferran Adrià i d’altres personalitats com l’alcaldessa de Santa Coloma, Núria Parlon, el rector de la UB, Dídac Ramírez, el director del Campus de l’Alimentació, Màrius Rubiralta, el director de l’Agència Catalana de Seguretat Alimentària de la Generalitat de Catalunya, Alfons Vilarrasa i la directora de Comunicació Corporativa de Gallina Blanca, Montse Carbó.

En l’edició d’aquest any s’han presentat 49 treballs, entre els que s’ha premiat les alumnes Alba Serrano, de l’IES Arnau Cadell, pel seu treball Millor amb xantana (sobre els usos del xantè en l’elaboració de productes per a celíacs), Carlota Carbonero, del Col·legi Santa Teresa de Lisieux, per Bons hàbits alimentaris o malbaratament de recursos, i Berta Busquets de l’IES Castell d’Estela per La celiaquia. Un món sense gluten (premi atorgat per l’ACSA)

Durant el transcurs de l’acte, el rector de la UB, Didac Ramírez, va recordar la col·laboració de Ferran Adrià amb la UB a través de la unitat UB-Bullipèdia, ubicada al Campus de l’Alimentació de Torribera.

A més de la UB, també han participat en el jurat l’Escola d’Hoteleria i Turisme (CETT-UB), la Fundació Alícia,  l’Agència Catalana de Seguretat Alimentària (ACSA), el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, la Fundació Triptolemos, l’Associació Catalana de Ciències de l’Alimentació (ACCA) i l’Associació Espanyola de Dietistes-Nutricionistes (AEDN), i el SAE en l’organització.

L’objectiu dels premis és el de promoure l’interès pels estudis sobre les ciències i les tecnologies de l’alimentació, la nutrició, la cuina i la gastronomia entre els estudiants de batxillerat.

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, Premis, Universitat de Barcelona i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a El Campus de l’Alimentació acull el lliurament del Premi UB-Ferran Adrià amb Gallina Blanca

1. Felicitats per aquests premis atorgats ja que és una insentivo a l’esforç que els estudiants fan dia a dia en el seu estudi i en els seus projectes … aquesta és una forma d’innovar en noves tecnologies … felicitats i salutacions

Els comentaris estan tancats.