Dia Mundial del Farmacèutic

Avui, 25 de setembre, és el Dia Mundial del Farmacèutic, organitzat per la Federació Internacional Farmacèutica (FIP), sota el lema enguany de Farmacèutics, simplificar l’ús dels medicaments, sense importar la seva complexitat.

Dia Mundial del Farmacèutic 2013A Espanya, el Consejo General de Colegios de Farmacéuticos, també s’adhereix a aquest dia, sota el lema El teu farmacèutic es compromet amb tu. I concreten aquests 5 compromisos: amb els nostres medicaments, amb la nostra salut, amb nosaltres com a pacients, amb la sostenibilitat del sistema sanitari i amb les noves tecnologies. Podeu llegir-los sencers al seu cartell commemoratiu.

La seva notícia al respecte, aporta algunes dades molt interessants sobre la professió al país, definint el seu perfil com a femení, més d’un 70% dels col·legiats són dones, i jove, amb més d’un 51% menors de 44 anys.

Al CRAI Biblioteca de Farmàcia trobareu diverses obres sobre els farmacèutics, la seva tasca com a professionals de la salut i l’atenció farmacèutica.

Imatge: cartell del Consejo General de Colegios Oficiales de Farmacéuticos
Aquesta entrada s'ha publicat en Farmàcia, Medicaments, Salut i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Dia Mundial del Farmacèutic

1. Un gran salutació als farmaseuticos i felicitats en el seu dia …

Els comentaris estan tancats.