El Campus de l’Alimentació de Torribera acull el curs “Nutrició i Gastronomia” de la UdE

univ_experiencia_26_9_13_2El passat 17 de setembre es va inaugurar la primera edició del curs Nutrició i Gastronomia, que dins el marc de la Universitat de l’Experiència (UdE) de la UB, acull el Campus de l’Alimentació de Torribera.

El CRAI Biblioteca del Campus de l’Alimentació de Torribera va participar activament durant la primera jornada, acollint i realitzant una classe on es van presentar els recursos del CRAI de la UB i de la biblioteca i una iniciació al Campus Virtual de la UB.

A través d’aquest curs, que té una durada de 2 anys, es vol oferir una visió general de l’alimentació i la gastronomia, des de la composició fins la antropologia i la història, passant per temes com la seguretat alimentària, els hàbits alimentaris, els valors nutritius o els sentits.

La primera edició, coordinada per la Dra. M. Carmen Vidal Carou i el Sr. Pere Castells, compta amb 27 alumnes, que van ser rebuts pel director del Campus de l’Alimentació de Torribera, el Dr. Màrius Rubiralta.

La UdE  es va iniciar en el curs 2010-11 gràcies al Comissionat per a Desenvolupament Social i Envelliment, per  oferir una formació programes universitaris als majors  de cinquanta-cinc anys.

(Font de la notícia: Notícies del Campus de l’Alimentació de Torribera)

Aquesta entrada s'ha publicat en Campus de l'Alimentació de Torribera, CRAI, Nutrició i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.