Dimarts 15 d’octubre, nou seminari de recerca: “Retorn a l’illa de la calma: els remeis tradicionals i l’etnobotànica a l’illa de Mallorca”

Seminaris de Recerca 2013Demà dimarts 15 d’octubre, s’impartirà el novè Seminari de Recerca a la Facultat de Farmàcia 2013. Duu per títol “Retorn a l’illa de la calma: els remeis tradicionals i l’etnobotànica a l’illa de Mallora” i anirà a càrrec del Dra. Esperança Carrió Cabré, col·laboradora de l’àrea de Botànica del Departament de Productes Naturals, Biologia Vegetal i Edafologia. Aquest seminari tindrà lloc a les 12.30 h a l’Aula Magna de la Facultat.

Per ampliar la informació podeu consultar les referències dels articles de la Dra. Carrió a PubMed, dos dels quals tracten sobre la temàtica concreta de la conferència:

• Carrió E, Vallès J. Ethnobotany of medicinal plants used in Eastern Mallorca (Balearic Islands, Mediterranean Sea). J Ethnopharmacol. 2012 Jun 14;141(3):1021-40.
  • Carrió E. Ethnobotany of Mallorca (Balearic islands): a multidisciplinary approach. Coll Antropol. 2012 Sep;36(3):1027-32.

Podreu accedir a tots dos articles, cercant les revistes a partir del Catàleg: Journal of ethnopharmacology, revista de la International Society of Ethnopharmacology editada per Elsevier, i la revista Collegium Antropologicum, de la Croatian Antropological Society. També podeu trobar més articles a PubMed, cercant pels descriptors “ethnobotany”, “plants, medicinal” o “ethnopharmacology”, per exemple.

També trobareu més informació sobre aquesta disciplina buscant al catàleg del CRAI a partir de les matèries “etnobotànica”, “botànica mèdica” o “plantes medicinals”.

Aquesta entrada s'ha publicat en Conferències, Farmàcia, Recerca, Seminaris i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.